Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Колеос 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Рено Колеос 4х4

    Понеже обсъждаме активно закупуването на това автомобилче като семейна кола. Днес проведохме тест драйв на Бензиновата версия и съм очарован! Около 300км по магистрали и планински пътчета, колата е Изключително приятна, 9.5 л/100, има и ряз (е не е спортан кола) има и комфорт, има и обем и глезотии, НО комплектацията е странна.
    Както и да е май ще минаваме на дизел, та ме интересува има ли някой който да има подобна машина, да сподели опит, проблеми с дизела, впечатления, разход, скоростана кутия (ръчка, автомат)...
    Ще съм благодарен на всяка информация!

    За сега мога да кажа, че ни препоръчаха автомата.

  • #2
    До: Рено Колеос

    Не ти трябва Рено. Имам един колега който книга може да напише.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #3
      До: Рено Колеос

      Това Рено Колеос е много странен избор. При толкова други варианти в тоя клас ...
      Vitara 2.0 V6
      Honda CRV (Gen 1)
      Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
      ВАЗ 2131

      Коментар


      • #4
        До: Рено Колеос

        Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
        Не ти трябва Рено. Имам един колега който книга може да напише.
        Особено ако тва "Рено" е конструирано и сглобявано на ишлеме в Самсунг Моторс, Бусан, Южна Корея.

        Не знам, вероятно са предразсъдъци, но не бих си купил такъв сбирщайн. Пък и никой още няма никакви впечатления как се държат тези автомобили в дългосрочен план. Просто това е първия автомобил на Самсунг Моторс (макар и брандиран като Рено), който се появява в Европа.

        Аз го карах около 400 км и смятам, че не е лоша кола, но един Кашкай е 100 пъти по-добре направен автомобил. Да не говорим, че Колесницата е доста грозна с тоя дизайн на старо Рено (отпреди 7-8 години).

        Само още едно нещо искам да добавя - загубата на стойност на Колесницата в Германия за първата година е умопомпрачителните 45%. Просто никой не го иска. Колата е в продажба от година и 2 месеца. Според Baehr&Fess за последен път са наблюдавали такова чудо при някои модели на СангЙонг преди десетина години.

        Само за справка - Кашкай губи 18-22% за първата година, а Х-трейла - 17-24%. Кашкай+2 губи около 17-23% от стойността си първата година.

        Данните са на Baehr&Fess Forecasts Saarbrücken - в момента те дават най-точните прогнози в автомобилния бранш.
        Последно редактирано от Carburettor; 18-04-09, 21:33.
        ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
        Volvo XC90 D5 Executive '12
        Volvo XC60 D5 Summum '11
        Alfa Romeo Spider 2.0 '90

        Коментар


        • #5
          До: Рено Колеос

          Хора, дайте без Фенство
          Аз бях ужасно предубеден и си казвах "Никога Москвич", но по една или друга причина, първата ми Лична кола беше именно 2140Д - 70 000км по късно го продадох (на почти същата цена) и бях вече на друго мнение!
          Така мислих и за Рено, но купих на Жената едно потдържано меганче (uazik, братята Петрови, а сега и Майката на един приятел са му собствениците), Прекрасно за целта си автомобилче, без никакви технически проблеми (продадохме го защото вече не ни трябваше (служебни коли).
          Последната ми служебна машина е отново рено - за две години (последната от който главно Оффроуд из липсващите улици на Княжево) се изумих колко много получаваш за Парите си с тази марка!!!
          Та затова пак рено - цена/производителност, дайте подобни характеристика на тази цена и съм готов да си сменям мнението. Какво ли не гледах и Субару ми харесва, ама цената е една друга, а на мен и тази ми е много


          Та на въпроса някой да знае нещо за дизела и за Автомата?

          П.С.
          Благодаря на колегата Карбуратор за споделените знания, мисля, че са ми Много полезни!

          Коментар


          • #6
            До: Рено Колеос

            Имаме доста служебни Мегани от първите (турски) и още вървят безпроблемно. От две години сме накупили над 20 Логана и при тях нямаме никакви проблеми, ама никакви!!!, което немога да кажа за расовите автомобили на висшия персонал.

            Мисля, че ще се кефиш на различна и добра кола
            OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

            Коментар


            • #7
              До: Рено Колеос

              Първоначално публикуван от alex_markov Преглед на мнение
              ... дайте подобни характеристика на тази цена и съм готов да си сменям мнението...
              Шкода Октавия комби 4х4, не разбрах на кой вариант на Калеоса си се спрял (като пари), но мисля, че Октавията ще те изуми.
              Зима иде

              Коментар


              • #8
                До: Рено Колеос

                Ok,
                Още нещо което ми направи впечатление при теста. Километража лъже (както при всички коли) ама МНОГО, с окло 10-12 км/ч, че и отгоре при по-висока скорост

                Коментар


                • #9
                  До: Рено Колеос

                  Имах Сценик 1.9дци новото поколение дизел въпреки скептизма на повечето хора към Рено останах страшно доволен за 1 година 80-90 000 км без никакви проблеми дори и дребни като се има придвид всяка седмица до Истанбул много добре вървеше с много добър разход 5,5 на магистрала с 150км в час тези двг-та ги качват и на Нисаните...според мен мн.добър избор сте направили но вземете дизелов
                  Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                  Коментар


                  • #10
                    До: Рено Колеос

                    Аз лично съм много очарован - това си е жив Нисан Х-трейл с друга опаковка. Не мога да се съглася с колегата Мутафчиев, че е сбирщайн. Това, че се прави в Корея се нарича "оптимизиране на разходи". Вярно, малко е грозен, спрямо всички останали в бранша, но какво пък, нали върви, при това добре. Двигателят (дизел) е един от най-добрите възможни на Рено-Нисан въобще...
                    Лично мой избор - дизел +механична трансмисия (автомата е мнооого тромав).

                    Коментар


                    • #11
                      До: Рено Колеос

                      Включвам се само, за да споделя , че с мненията - "малко е грозна" не мога да се съглася. Попитах 5 жени за визията на колата- всички са очаровани Аз също
                      За качествата на колата ще оставя разбирачите да се изкажат!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Рено Колеос

                        Първоначално публикуван от izo4x4 Преглед на мнение
                        Аз лично съм много очарован - това си е жив Нисан Х-трейл с друга опаковка. Не мога да се съглася с колегата Мутафчиев, че е сбирщайн. Това, че се прави в Корея се нарича "оптимизиране на разходи". Вярно, малко е грозен, спрямо всички останали в бранша, но какво пък, нали върви, при това добре. Двигателят (дизел) е един от най-добрите възможни на Рено-Нисан въобще...
                        Лично мой избор - дизел +механична трансмисия (автомата е мнооого тромав).
                        Ей това мнение Чаках аз, значи дизел с ръчка - Свирено
                        Сега само трябва да намерим парите
                        Много се колебах за автомата, но по-бавното ускорение, по-високият разход и комплектацията на ръчката (кожа+Ксенон) натежаха над предимството на автомата в задръствания, при потегляне по хлъзгава повърхност и повече "мощ" в ниските (хидротрансформатора).
                        Но сега е ясно

                        А за красотата найстина е строго индивидуално, за мен това е най-красивата в класа си
                        А извън класа не гледам, че един лексъс 570 нещо ми е легнал на сърцето, ама цената му е в космоса, нищо Мечтите са Безплатни

                        Благодаря на отзовалите се.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Рено Колеос

                          И не препоръчвам автомата. Според мен е доста муден. Жена ми кара Лагуна 2.0 турбина бензин автомат.
                          Аз карам 2.2 дци турбо ( дизел ) ръчка Рено Велсатис. Така че имам някакву наблюдения. От форума на Рено и от майстори разбрах, че някой модели с турбо имат проблеми с турбината. Но това е инфо за предното поколение двигатели.
                          Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                          NULLA TENACI INVIA EST VIA

                          Коментар


                          • #14
                            До: Рено Колеос

                            Защо не помислиш за вариант:
                            6-8 месечен екземпляр от Германско или другаде.
                            Ще ти излезе доста по-евтино и пак ще е на лизинг.
                            Ще се икономисат много финикийски знаци.
                            ________________________________________________________________________________________
                            Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
                            HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

                            Коментар


                            • #15
                              До: Рено Колеос

                              Много ми е интересно кой е този дето може да напише книга за Рено.
                              Аз от 2000-та съм все на Рено и трябва да кажа, че въпреки първоначалното предубеждение, много бързо се влюбих в марката.

                              Карах Меган комби, имам служебно товарно Клио, а от 3 години съм с Гранд Сценик. Всичките до една се държат чудесно. Да не говорим, че като че ли това е едиснтвената марка с конкуриращи се фирмени сервизи. Аз ходя в Промобил и съм много доволен от труда и от цените.

                              Алекс, и аз съм се замислил за Колеос, та ако го купиш искам да се похвалиш и да ми го демонстрираш! Моля те!

                              Мога да те свържа с човек в Промобил, за да ти сподели и малко сервизна информация и статистика за Колеос.
                              ДНЕВНИКЪТ НА СТАС
                              СВЕТЪТ НА МАИТЕ. ГВАТЕМАЛА, БЕЛИЗ И ХОНДУРАС

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X