"Рено Флуанс" замества "Меган" седан

 

"Рено Меган" седан отива в историята, като на негово място идва моделът "Флуанс" (Fluence), съобщиха от френската компания вчера. Автомобилът е създаден на платформата на третата генерация на "Меган", но е с коренно различна визия.


Новият френски седан е дълъг 4620 мм, широк 1890 мм, висок 1479 мм при междуосие от 2702 мм. В купето има достатъчно място за петима пасажери, а багажникът е с минимален багажен обем 530 литра, с нисък товарен праг и отвор с ширина 1 метър. Облегалките на задните седалки се сгъват в съотношение 60 към 40, което позволява увеличаване на карго зоната.


"Рено Флуанс" ще се предлага с добро оборудване още в базовото ниво, като ще разполага с климатик. Идеята е като размер и екстри колата да се позиционира между масовия среден клас и по-високия D сегмент.




Като опция или като стандарт в по-високите нива на оборудване може да се поръча климатроник, безключов достъп, навигационна система Carminat TomTom, аудиосистема Arkamys с осем говорителя и Bluetooth, круиз контрол и т.н. Сигурността се гарантира от ESP, шест въздушни възглавници и т.н.


Автомобилът ще се оборудва с два бензинови и четири дизелови двигателя. 1.6-литровият бензин е с мощност 110 к.с., като може да се комбинира с механична и автоматична трансмисии.


Вторият бензинов мотор е двулитров (140 к.с.), който срещу допълнително доплащане ще работи в тандем с безстепенна (CVT) скоростна кутия.


Дизелите са с мощности 85, 90, 105 и 110 к.с., като най-мощният от тях може да се поръча с новата автоматична скоростна кутия с два съединителя. Всички те отделят 119 грама на километър CO2 и покриват еконормите Евро 5.


"Рено Флуанс", както и "Меган" седан досега, ще се прави в завода на компанията в Бурса, в който заради новия модел са инвестирани 110 млн. евро. Като основни пазари за автомобила се считат турският, руският и румънският, а първите доставки ще са факт през ноември.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията: