"Рено" удължи "Канго" и обнови "Трафик"

Гамата на "Канго" - компакт, експрес и експрес макси(от ляво на дясно)

Лекотоварната гама на "Рено" от април ще бъде обогатена с моделите "Канго експрес Макси" и новата генерация на "Трафик", съобщиха от компанията. "Канго експрес макси" е с 39 см по-дълъг от "Канго експрес" - 4.60 м. Междуосието е 3081 мм.


Лекотоварният автомобил ще се предлага с две и пет места, като първата версия дава товарен обем от 4.6 кубика и може да превозва предмети с дължина до 2.9 м. Товароносимостта е 800 кг.


Фургонът на петместната версия е с максимален обем 3.6 кубика и товароносимост 740 кг. Превозваните предмети пък могат да са с максимална дължина от 2.05 метра при сгънати облегалки на седалките на задния ред, които се сгъват в съотношение 60/40%.




Стандартно "Канго експрес макси" се предлага с плъзгаща се врата отляво двойна врата отзад. Задвижването на автомобила е поверено на 1.5 dCi дизелов мотор с мощност 85 к.с. с разход на гориво от 5.3 л/100 км в смесен цикъл.


Що се отнася до новото "Рено Трафик", то е по-комфортно и икономично, като е прибавило и известна доза стил. В купето са добавени места за съхранение на дреболии, като интериорът е сходен с този на лека кола. Приборното табло е изцяло променено, като опция се предлагат навигационна система "ТомТом", климатроник и круиз контрол.


Гамата от двигатели включва пет дизелови предложения и едно бензиново. Четири от дизелите са с работен обем два литра, мощностите им са 90 и 115 к.с., като две от версиите се предлагат с филтър за твърди частици. Разходът на гориво в смесен цикъл е между 7.3 и 7.4 л/100 км. 2.5-литровият dCi мотор разчита на 150 коня, а двулитровият бензин на 120 к.с.


Скоростните кутии са шестстепенна механична и роботизирана със същия брой предавки. Освен като "Рено Трафик" новият модел се предлага на пазара и под марките "Нисан" ("Праймстар") и "Опел"("Виваро"), които имат общи продажби от 1.1 млн. броя от 2001 година досега.

Ключови думи към статията: