IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault показва електрическия Kangoo Express Z.E. в Хановер

На изложението за лекотоварни автомобили в Хановер, Renault показва електрическия Kangoo Express Z.E.

Renault показва електрическия Kangoo Express Z.E. в Хановер
Това е първият от серия електромобили, които Renault планира да извади на пазара през близките години. От фирмата твърдят, че това е първият изцяло електрически лекотоварен електромобил, който ще бъде на пазара. 



Той разполага с литиево-йонни батерии с капацитет 22 kWh. С тях Kangoo Express Z.E. (Zero Emission) ще може да изминава с едно зареждане 160 км. Ще бъде възможно да се зарежда от стандартната електрическа мрежа за 6 до 8 часа. 



Електрическият мотор е с мощност 60 к.с. и има максимален въртящ момент 226 Nm. Максималната му скорост е ограничена електронно до 130 км/час. В Европа Kangoo Express Z.E. ще има цена започваща от 20 000 евро. В някои страни обаче, правителството дава значителни бонуси при закупуването на „чисти” автомобили. Във Великобритания например, правителството би поело 25% от цената на електрическия Kangoo и фирмата или частното лице ще трябва да заплати само 15 000 евро, за да получи електромобила. 



Трябва да се отбележи обаче, че в цената не влизат акумулаторите, които ще бъдат давани под наем, като от Renault заявиха, че ще струват по 72 евро на месец за четири години, след което стават собственост на клиента. 

Цената за пълно зареждане на акумулаторите в Европа ще се движи между 1 и 2 евро, в зависимост от цената на електроенергията в съответната страна. Лекотоварният електромобил вече може да се поръчва в много страни от Европа, като първите доставки ще бъдат в средата на следващата година.  
0 от 500
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    ужас ( преди 13 години )
    какви са тези скорости бе пич на Шумахер ли се правиш.Я по кротко с тия бракми , че ще вземеш да утрепеш някой на пътя.
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Алфист ( преди 13 години )
    А бе Пич, тия 3/100 с бутане ли ги прави този Меган? Аз имах чисто ново Клио, 1,5DCI, 80к.с и на най-нормално карани под 4,5 не можах да го сваля, въпреки че по книга му дават 3,9, а като го яхна на дълго в диапазана 140-160км.ч се движи на 6,8! Беше с борд компютър и тези цифрички от там съм ги черпал! Алфата ми, 156 2,4JTD в диапазона 150-180 гори 6,6, а в диапазона 180-200 гори 7,2 на дълго! Тя също е с борд компютър.
  • #21
    2 rate up comment 2 rate down comment
    AZ ( преди 13 години )
    Не ви се меся в спора,но аз от опит знам,че ако едно рено гори 3 на 100,значи другите марки ще горят 2.5 на 100.Пък и сега прегледах сайта на вносителя,този Меган дори на теория харчи доста повече.Някой яко послъгва!Лепяло 3 ,... лепи ти ***,селянче!
  • #20
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Абе по-нещастен от злобен лузър няма! Като са нещастна фирма какво си се накиснал в тази статия? Кеф ли ти прави? Айде бЕгай!
  • #19
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Хо-хо, колко си ограничен с безпочвените си твърдения. До сега не съм виждал нова кола да гори масло. От нито една марка.*** можеш да наричаш само наживо! Кой те знае що за хилка си, но си много наперен зад компютъра.И да те светна за въпросния тест - той е направен от журналисти от няколко медии, между които няколко автомобилни. Аз карам същия Меган, само, че с по-малката мощност (80 к.с.) и мога да потвърдя, че 3.0/100 ги лепи при внимателно каране.
  • #18
    4 rate up comment 8 rate down comment
    ho ( преди 13 години )
    ***,не ми пускай смешни ликнкчета от платени журналистчета.През 2009 имаше класация на най-икономичните модели при реално шофиране по трасе.И в компактния клас Мегана беше дори извън петицата,не влезе в класирането.Може да гори 2.9/100,но масло.Това е егати нещастната фирма.
  • #17
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Сийзър ( преди 13 години )
    Ха-хе -Анонимното пубер злобно дрогирано ***!
  • #16
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Защо ли ми се струва, че ти си "невеж ***". След като си виждал хубав нов дизел само през крив макарон, защо се обаждаш? Ето, чети, малко да се образоваш: http://dnevnik.bg/skorost/2006/07/24/273651_edna_tuba_dizel_stiga/Рено Меган, 100 к.с., 400 км., 2.9/100 !!!И обърни внимание! Това е измерено преди 4 години!!! До сега Рено са развили още повече двигателите си. А тези глупости, че се чупело всичко и на 170 хил. било свършило като кола ги разправяй на баба си! ***!
  • #15
    3 rate up comment 17 rate down comment
    he ( преди 13 години )
    Е,как 500 км. минавало рендето с 1.5 дизел!Някакъв невеж *** обясняваше колко икономичен и надежден(500 000 км. без ремонт..!!..) бил този 1.5,направо произвеждал гориво,падал под 2.9/100 среден разход...!!!... ти сега направо му *** maikata с тези 500 км.Излиза,че реално харчи 8-9/100.
  • #14
    3 rate up comment 17 rate down comment
    ha ( преди 13 години )
    сегашното канго 1,5 дизел минава 500 - 600 км. смесено,но е некачествен автомобил,чупи се всичко за което се сетиш,4 год, 170000 е свършил като кола